Home

HR manager Nienke Schilstra: “We zijn op zoek naar originele mensen, die nieuwsgierig zijn naar wat de klant drijft. Die op zoek zijn naar een werkgever die ze voldoende ruimte en ontwikkelkansen geeft, en een inspirerende werkomgeving. Met deze “Werkenbij” website kunnen we dit optimaal invullen en net wat verder gaan dan op onze corporate website. Het is een hele gave, originele site geworden, waar we erg blij mee zijn.”

Website Werken bij Heembouw is live

#TypischHeembouw

De hashtag typischheembouw loopt als een rode draad door de nieuwe website en de uitingen op social media heen. Online marketing en communicatiespecialist Björn Bouwmeester: “Door deze hashtag te gebruiken willen we toekomstige collega's een nog beter beeld van de cultuur van Heembouw geven. Tweets en Instagram berichten met #TypischHeembouw worden op de website weergegeven. En ook uitgebreidere verhalen van collega's komen onder deze noemer voorbij. Zo kunnen we ons als werkgever nog beter presenteren.”

Heembouw heeft deze nieuwe website ontwikkeld en gerealiseerd samen met digital agency Tam Tam.

Nieuwsgierig?

Neem gerust een kijkje op: www.werkenbijheembouw.nl