Home

Jochem Koole kwam met een ijzersterke reactie:"Wat natuurlijk vooral het nummer één netwerk voor sales is, is jouw eigen netwerk. Of jij deze mensen nu bereikt via Twitter, LinkedIn, e-mail, telefoon of een face to face-meeting, maakt niet uit. Creëer geen afhankelijkheid van platformen, maar bouw echte relaties op via de tools die jouw doelgroep gebruikt."

Jochem heeft volkomen gelijk. Het is jouw netwerk! Het gaat om het bouwen van echte relaties.

Lees hier de hele column

Cobouw Column

Social media in de bouw

Björn Bouwmeesteris vanaf dit jaar één van de columnisten voor Cobouw. Over het thema ‘social media’ mag hij zo’n 2x per kwartaal een column schrijven. Deze is online te lezen opCobouw.nl, en ook offline in de krant. In de bouw is het gebruik van social media nog steeds geen normale zaak. Veel bedrijven worstelen met de vraag of kennis delen wel zo slim is, en of de transparantie die komt kijken bij het gebruik van social media wel wenselijk is. Reden voor Cobouw om dit thema te laten behandelen in een serie columns. Drie personen uit de bouwpraktijk zijn benaderd om als columnist voor Cobouw te gaan schrijven. De andere twee columnisten zijn Robin Wollenberg van BAM Utiliteitsbouw en Marieke Heesakkers van Berkvens Deursystemen.