Home

In de bouwbranche is Heembouw één van de koplopers op het gebied van online marketing. We maken veel gebruik van social media. Daarvoor gebruiken we onze corporate accounts, en we zien dat steeds meer zakelijke kennis en nieuws gedeeld wordt door onze collega’s via hun eigen social media accounts. Om dit verder te stimuleren en andere collega’s te motiveren hieraan mee te doen, zijn we in 2015 gestart met een Social Business programma. Daarvoor zijn we op zoek gegaan naar onze Champions: collega’s die hun eigen social media accounts consequent en succesvol ook voor zakelijke doeleinden inzetten.

Social Business Champion van het jaar

In het eerste jaar van ons Social Business Champions traject, zijn er 16 Champions opgestaan. Hen helpen we verder en met hun successen proberen we andere collega’s te inspireren. En dat heeft effect gehad. Het aantal bezoekers van de website via social media is flink geroeid. Een YouTube filmpje leverde een mooie lead op en deze is uiteindelijk opdracht geworden.

Voor een betere zichtbaarheid van het Social Business Programma is deze Award in het leven geroepen. De Champions hebben zelf bepaald wie van hen dé Social Business Champion van 2015 is geworden. Yvonne Hoogenboom kwam als winnaar uit de bus, met name door haar consequente inzet van blogs en posts over BIM waarmee ze Heembouw en Heembouw Architecten, maar zeker ook zichzelf, op de kaart heeft gezet als deskundig op dit vlak. De uitreiking van de award, een wisseltrofee, werd feestelijk gevierd met alle collega’s.

Heembouw reikt eerste Social Business Champion-award uit
Yvonne Hoogenboom kreeg de award uitgereikt van collega Björn Bouwmeester