Heembouw start arbeidsmarktcampagne “Op m’n Plek”
Heembouw is door Effectory uitgeroepen tot beste werkgever van 2021. Maar wat zorgt er nou voor dat werknemers bij Heembouw zo op hun plek zitten? Dat kan niemand beter vertellen dan onze eigen collega’s. Zij spelen dan ook de hoofdrol in een nieuwe arbeidsmarktcampagne, die onder de titel “Op m’n Plek” van start is gegaan.
Beste Werkgever van 2021
De titel van de campagne verwijst naar de visie van Heembouw: ‘Wij creëren plekken waar mensen willen zijn’. HR manager Heembouw Nienke Schilstra: “Om plekken te kunnen creëren voor onze klanten, moeten we ook zelf een plek zijn waar mensen graag zijn. En daar zijn we in geslaagd, zoals de verkiezing tot Beste Werkgever van 2021 ook laat zien. Dat dragen we uit in echte, authentieke verhalen en video’s met onze eigen collega’s die vertellen wat het werken bij Heembouw zo leuk maakt. Op de nieuwe website van Heembouw, die onlangs live is gegaan, heeft de campagne een prominente plek.”
De nieuwe website van Heembouw heeft ook een geheel nieuw design. Met een versimpelde navigatie en slimmere zoekfunctionaliteiten, komen bezoekers van de site snel bij de informatie die ze zoeken. Alle content is erop gericht om vooral in beeld en video te kunnen ervaren hoe Heembouw als ontwerpende bouwer plekken creëert waar mensen willen zijn.
Heembouw heeft haar nieuwe website ontwikkeld en gerealiseerd met internetbureau GRRR.