“Onderbouwd of onderbuik?” Data staat centraal in Heembouw Wonen magazine
Is data het nieuwe goud? Bij Heembouw zijn we er stellig van overtuigd dat data ons helpt plekken te creëren waar mensen willen zijn. Maar hoe denkt de markt hierover? In de tweede editie van het Heembouw Wonen magazine laten vier experts hun licht schijnen over de stelling: “Data, het nieuwe goud”; nemen zij beslissingen op basis van data of toch onderbuikgevoel?
In dit magazine staat data centraal. Niet omdat dit nú per se in de picture staat, maar omdat we er van zijn overtuigd dat data ons zal helpen bij de ambitie om plekken te creëren waar mensen willen zijn. Hierin durven we samen met onze opdrachtgevers en strategische partners outside the box te denken.
4 experts laten hun licht schijnen over de stelling ‘Data, het nieuwe goud’: nemen zij beslissingen op basis van data of toch hun onderbuik gevoel? Verder vertellen bewoners over de werkzaamheden aan hun (nieuwe) woning en neemt het projectteam van het transformatieproject Rachmaninoff in Utrecht u mee in de uitdagingen binnen het transformeren van het kantoorpand naar appartementen.
Nieuwsgierig? Download dan het magazine!